Te lang geleden. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Te lang geleden. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Te lang geleden.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Mei 2012 | Roemenië, Boekarest

Heeey lieve mense,

Sorrry beetje lang geleden dat ik er wat opgexet heb. Maar het is vanaf zondag al zo slecht weer!
We hebben echt stortbuien gehad, en nu vandaag is het voor het eerst wel een beetje droog. vandaag zijn we vandaag weer naar het asiel geweest.
Ook zijn gistere de andere dierenartsen gekomen en die ware vamdaag dus vior het eerst weer op het asiel.
Dat was erg gezellig met zo'n grote groep! Helaas af en toe wel een tegenbui dus zijn we vervroegd terug gegaan!
,nu vanavond hebbe we een afscheid/verwelkoms avon voor de dierenartsen. Erg gezellig nu al en we zijn er pas een half uur hahaha.
Wat hebbe we verder gedaan ff denken,
Zondag zouden we een berg gaan beklimmen maar omdat het zulk slecht weer was hebbe we echt een lekker chil dagje gehad en savonds uiteten geweest in een restaurant met hollandse muziek, andre hazes en nick&simon. Leuk hahaha
Maandag zijn we even naar het asiel geweest maar vanwege het slechte weer hebben we maar 2 honde kunnen opereren. Want als het koud is buitem (14 grade) dan koelen de honde te veel tijdens de operatie.
Dinsdag zijn we naar kasteel dracula geweestmaar dat eas niet erg intressant. Daarna nog naar een stadje geweest : Bravo (ofzo) daar een uur turbo geshopt wel gelukt 2leuke shirtjes gescoord haha.
Zk nu zijn jullie weer bij.
En brenda die groene doek met bloed is denk een operatie wat je ziet!:p
Haha ben ook echt blij dat die stortbak niet op me hoofd is gekomrn haha, hij is trouwens nogsteeds niet op gehange hahaha!!
Op de kamer ia het nog steeds erg gezellig en de eerste huilparty is ook geweest haha.
Ik was anamaria dijkman der haar aan het vlechten en toen moest ze keihard huile en toen heb ik mee gehuild.
Gewoon even alles deruit, het luchte wel op hihi.
En same huilen is altijd leuker dan alleeen!

Zooo ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb gemaakt met me te lange verhaal! Vanaf nu probeer ik het een beetje bij te houde!!

Kus en knuffels van Anouk!!

  • 16 Mei 2012 - 18:48

    Lian:

    Als je snel kijkt naar dat puppie lijkt het dopy wel toen zij klein was.
    Dopy wilde vandaag eigenlijk haar oude grote ronde om het voetbalveld, ik heb er maar niet aan toegegeven.
    Je zit op de helft Anouk.
    Dikke kus Lian

  • 16 Mei 2012 - 20:51

    Erik:

    Die foto van die stortbak is echt vet haha! Wel jammer van het weer dan daar hopen dat het weer wat beter word. Veel plezier vanavond

    xxxErik

  • 17 Mei 2012 - 10:00

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anouk, Jammer dat het bij jullie nu ook slecht weer is, zal wel even wennen zijn na die hitte van vorige week, maar zo te lezen vermaken jullie je evengoed wel. Wat een leuke foto's met die pup, je zou hem zo meenemen hè, maar dat zal Dopy waarschijnlijk wel een beetje te druk vinden zo'n kleine druktemaker om d'r heen op haar ouwe dag. Ik hoop voor jullie dat het weer een beetje warmer wordt zodat jullie weer verder kunnen in het asiel.
    Veel plezier nog en groetjes van ons uit Voorthuizen, Cees en Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 13582

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: