De ena laatste dag. - Reisverslag uit Câmpulung Moldovenesc, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu De ena laatste dag. - Reisverslag uit Câmpulung Moldovenesc, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

De ena laatste dag.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Mei 2012 | Roemenië, Câmpulung Moldovenesc

Heeey lieve mense,

Wat zijn de afgelopen paar dagen toch snel gegaan.
lekker in het asiel bezig geweest, veel honden kunnen kaal knippen en ook veel kunnen knuffelen.
Dinsdag zijn we wat gaan drinken in de Kaffa. En omdat het regende ging 1iemand van de managment heen en weer rijden met de auto. Ik zat bij het laatste groepje en we bleven met vier mensen over dus +rijder is dat 1iemand te veel.
Toch gingen we met zijn alle terug, met zijn viertjes op de achterbank. Kim die rijdt en die zag politie staan alleen die bleef staan dus we waren door gereden ik keek de hele tijd achterom maar we werden niet achtervolgd. 100meter voot de Campus lag er een hond op de weg dus we moesten afremmen. En ineeens alarmlichten aan en sirene! We schrokke ons dood, wij allemaal gauw de riem om gedaan en dat meisje wat te veel achterin zat verstopt. De politie vroeg om de documenta maar verzekeringspapiere vn de auto had loes en niet kim haha. Maar toen had ze de rijbewijs gegeven en toen mochtenwl we gelukkig toch weer doorrijden.
Donderdag ook nog een dagje asiel gehad maar dat dagje liep minder leuk af dan geplant. Er stonden 20honde op de planning om te opereren helaas was dat niet gehaald dus mocht er een paar langer blijve op te assisteren.
Ik had even niks te doen en omdat er hondenziekte in het puppiehok was ging ik even kijken hoe dat ging...
Nou dat was niet goed 1puppiee had ik sochtends al dood gevonden. En smiddags nog 1ingeslapen. En nu kwam ik dus in het hok, 1puppie werd steeds geplet omdatie zo zwak was dus die ook ingeslapen. Toen ging ik verder kijken en lage er nog een paar bijna dood te gaan. Toen kwam de 'baas' van het asiel en toen hadden ze met die dorien van de sierenbescherming overlegd en toen moesten alle 25puppies ingeslapen worden. Wat berschrikkelijk!! Ik heb echt ff hard gehuild samen met de rest die er nog waren. Verschrikkelijk gezicht al die puppies dood in een vuilniszak. Maarja het is wel beter zo maar wel kut.
Vandaag nog 8honden geknipt en nog 11honden geopereerd. er stonden namelijk allemaal eigenare van honden voor het asiel te wachten. Die hebben we eerst geholpen en.toen alles opgerukmd mensen bedankt. En nu lekker uit eten!!

Nou ik zeg voor sommige tot morge!!
We komen rond 19:10 uur aan op schiphol.
Dikke vette kus Anouk.

  • 25 Mei 2012 - 20:00

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anouk,
    Wat balen van die puppies, maar ja soms kan het gewoon niet anders.
    Anouk we hebben genoten van je verslagen, was heel leuk om te lezen wat je daar allemaal hebt meegemaakt.
    Morgen een hele goeie reis, helaas hadden we morgenavond al een andere afspraak staan anders waren we zeker even langs gekomen.
    Heel veel groeten, Cees en Hanneke

  • 25 Mei 2012 - 20:38

    Lian:

    Veel plezier de laatste avond en sterkte morgen met afscheid nemen van alle lieve, leuke, schattige, lelijke en vooral afhankelijke honden.
    Zie je morgen op schiphol.
    Dikke kus Lian

  • 10 Juli 2012 - 15:18

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Câmpulung Moldovenesc

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 13580

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: