Dinsdag. - Reisverslag uit Câmpulung Moldovenesc, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Dinsdag. - Reisverslag uit Câmpulung Moldovenesc, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Dinsdag.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

22 Mei 2012 | Roemenië, Câmpulung Moldovenesc

Hallo lieve mense,

Zo de tijd vlieg het is al dinsdag van de laatste week.
Ik heb de afgelopen twee dagen geholpen in het asiel.
Maandag heb ik de voorbereiding (waar ik die dagen ervoor heb gestaan) overgedragen. Dan moet je vertellen hoe alles verloopt en je alles zo snel mogeljjk moet uitvoeren. Daar heb ik 2uur mee gedraaid, en gezorgd dat alles soepel verloopt. Onder tussen had mijn groepje in het asiel alle honden geteld. Op 8mei waren er 615honden en maandag 21mei waren het er 677honden. Kan je na gaan hoeveel er bij komen ik korte tijd.
Mevrouw joenetskoe (ik weet niet hoebje het schrijft maar zo zeg j en het) dat is de eigenaar van het asiel en die senk dat er 1000honden zitten. Maar we zeggen.expres niet hoeveel er zitten omdat ze er anders nog meer gaat verzamelen.
Veder hebben we maandag nog een ronsje door het asiel gelopen en daar hebbe we een hond met tumore mee naar voren gemomen die had allemaal tumoren. Maar daar kunmen ze niks aan doen. En we hadden een hond met lang haar mee genomen naar voren. Die gingen we knippen en toen kwamer er allemaal wonden onder vandaan. Die had dus schurft en die hebben we kort geknipt en daarna met demidex gewassen. Dat is spul dat ruikt naar verf echt heel sterk.
Vandaag hebben we puppies met schurft en vlooien gewassen, we hadden alleen koud water dus de puplies vonden het noet fijn.
Daarna met puppy in de zon gaan zitten en de reste van de vlooien en mijten der uit gehaald. Dat was echt nog veel maar de puppies vonden het prima. En ik ook ben vandaag echt verbrand haha.
Ook ben ik met petra begeleder en dorien van de dierenbeschermer naar een boer geweest die koeien varkens en honden heeft.
Maar vorige week was de koe in de sloot gevallen en toen hadden ze gezien dat het hok veel te klein was. En bij de varkens was het veel te modderig.
Dat was nu verbeterd alleen het hok van de koe en kalf niet. wat ze daar mee gaan doen nog geen idee.
Ook hadden we een hond mee genome voor sterilisatie en die legde ze gewoon in de achterbak. Terwel dat ecjt een lage bak was haha. Wij zoude hem op de achterbank legge haha.
verder nog honden.geknipt.
En die pup die ik vannochtend had gewassen die loopt hu heel de tijd achter me aan en als ik hem dan optiel valtie gelijk inslaap. Zooo lief iedereen vind dat die mee moet dus pap en mama wanneer gaan we hem ophalen? Haha

Verder vandaag nog honden geknipt. Nu in kaffa een drankje doen. En morge gaan we naar de dierentuin en shoppe.
En ik vind het indd ook echt leuk dat ik een hoefijzer hrb gevonden.
En stiekem wel een beetje spierpijn van het 3uur wandepen.,
Op die foto is trouwens met een kamergenootje gezellig haha.

Nou liefs en tot gauw!
Xxx Anouk.

  • 22 Mei 2012 - 19:24

    John:

    Zo weer een druk dagje dus.
    Wat is een kaffee eigenlijk hetzelfde als bij ons een cafe? Of meer een restaurant?
    Ja de tijd vliegt nog paar dagjes en je vliegt weer terug en kun je weer gewoon douche en zitten op een wc.
    Sterkte nog de laatste paar dagen.
    Kus, John.

  • 22 Mei 2012 - 20:19

    Lian:

    Zo te lezen gaat de tijd echt snel. Zal straks wennen zijn als je weer thuis bent. Geniet nog even en knuffel de puppies maar veel.
    Dikke kus Lian

  • 22 Mei 2012 - 20:26

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anouk,
    Leuk verslag weer, volgens mij is het erg gezellig maar best druk, morgen lekker een soort vakantiedagje, geniet ervan en heel veel plezier.
    Groetjes Cees en Hanneke

  • 24 Mei 2012 - 21:09

    Brenda.:

    WAAAAAUUUUW,

    ik mis je zo erg!!

    gelukkig ben je zaterdag weer terug!!

    ILOVEYOU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Câmpulung Moldovenesc

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 13591

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: