Zondag. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Zondag. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Zondag.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Mei 2012 | Roemenië, Boekarest

Hallowaa,

oooh lekker een vrij dagje. We hebben een berg wandeling gemaakt. We zouden maar ander half uur gaan wandelen, maar het 3uur ongeveer haha.
Door de bergen en door het dorpje en langs een kerkje en keekhofjes.
We zijn gewoon vanav de campus begonnen met lopen, gelijk stijl naar bove. To en dacht ik donder waar ben ik aan begonnen maar ik ben wel gewoon door gelopen.
Toen we boven in op de berg stonden zagen we het in de verte ownere en flitsen leuk op te zien.
Ook vliegen er hier veel ooienvaars hier in Roemenië.
Ook veel foto's van gemaakt zou er zo een foto van opzetten.

toen we ongeveer een half uur aan het lopen waren begon het keihard te regenen. Toch doorgelopen en toen werd het weer mooi weer! Echt warm gelijk!
ook kaarsje opgestoken, voor dierbaren die zijn overleden en voor dierbare die nog leven!
Vond ik wel even fijn om te doen.
Daarna liepen we door en toen heb ik een hoefijzer gevonden echt heel cool!!
Toen we een stuk doorgelopen zijn lag er ook een doode honde.
Die lag in het water en die was gewoon al gewoom al aan het vergaan. In nederland zou je dat echt nooit tegen gekomen gewoon langs de weg.

Ook zijn we langs gipsys gelopen die wonen echt in een krot. En aan de andere kant van de weg stond echt een dikke villa. heel apart om te zien.
Toen we terug waren van de wandeling lekker WARM gedoucht. En even lui gedaan nu uit eten en lekker optijd naar bed want ben echt gesloopt haha.

Tante Ans en Ome jan hele fijne vakantie! En ome Cees en tante Hanneke ik denk dat het in der dat wel erg lekker is een eige stukje maar het is echt super gezellig. Hahaha mama mijn gedeelde is niet eens het ergste hoor hahaha. .denise slaapt naast mij en die is altijd alles kwijt dus een grote bende echt grappig!

Het eten is er tot snel!! Liefs(l).

  • 20 Mei 2012 - 21:41

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anouk,
    Jullie zijn lekker sportief bezig geweest vandaag zeg, hartstikke leuk en zo zie je ook nog wat van de omgeving en als je dan ook nog een hoefijzer gevonden hebt kan je dag helemaal niet meer stuk, want je weet een gevonden hoefijzer brengt geluk.
    Leuke foto's ook, vooral die waar je samen met vriendin, collega, op die steen zit, jullie zitten zeker uit te blazen van het klimmen en wandelen in de bergen.
    Werk ze morgen en verwen de honden maar lekker.
    Weer heel veel lieve groeten van ons.
    Cees en Hanneke

  • 21 Mei 2012 - 15:16

    Rob Hoegen:

    meid je blijft wat meemaken he? ooievaars, dikke ezels, gypsies, puppies die je moet laten inslapen, bergbeklimmen, huilbuien: je zult het wel saai vinden hier als je terug bent.

    Leuke laatste week nog en de groeten van iedereen hier op 67 (mens en dier)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 13583

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: