Zwerfhonden project in Roemenië. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Zwerfhonden project in Roemenië. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Zwerfhonden project in Roemenië.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
Op deze dag begon het allemaal... ik kreeg een mailtje. Met wat informatie over het project, en er stond in als je mee wilt moet je je opgeven. En worden de mensen ingelood.
En eerst dacht ik ja daag ik ga echt niet naar het buitenland.
Aangezien mijn engels (naar mijn gevoel) niet goed genoeg is. En ik het eigenlijk ook wel heel erg spannend vind om 3 weken lang weg te gaan.
Maar daarnaast, wanneer krijg je nou nog zo'n uitdaging om naar Roemenië te gaan, met als doel: De zwerfhonden en de locale bevolking daar heel erg te helpen met dit probleem.
Toch moest ik er nog even overnadenken. Maar al gauw had ik mijn zelf opgegeven. En kreeg ik een mail terug dat ik een mailtje moest sturen waarom ik zo graag mee wou. Nou toen begon ik weer te twijvelen en heb ik dat dus niet gedaan.... Toen de mensen bekend werden met wie er mee mochten, zat ik daar natuurlijk niet bij omdat ik geen mail meer had gestuurd.
Er gingen al 3 mensen bij mij uit de klas mee: Anamaria Dijkman, Lesley Bakker en Daisy Quist.
Al gauw viel er iemand van de groep van Roemenië uit en kwam er een plekje vrij, waarop Onno Drent naar mij toekwam en vroeg of ik mee wou doen met de loting. Tuurlijk wou ik dat! Maar helaas ik had pech, ik had het kortste stokje gekozen en de gene die het langste stokje zou trekken mocht mee.. In dit geval was dat Puck Patist.
Een paar weken later, op 19 januari 2012 kreeg ik weer een mailt van Onno Drent... En wat stond er in?!?!

"Er is een plaats vrijgekomen om mee te gaan naar Roemenië.

Wil je nog mee?"

Waarop ik stuurde dat ik heel graag mee wou!
dus heb gelijk een paar belangrijke dingen door gestuurd zodat mijn vliegtickets geboekt konden worden.
Daarna heb ik heel lang niks gehoord en dat was best vervelend.
Gelukkig hoorde ik wel veel via mijn klasgenoten dat was wel handig.

De rest zet ik in het volgende berichtje anders hebben jullie straks geen zin meer om te lezen en dat zou toch jammer zijn!
En dan lijkt het of ik ook echt druk bezig ben met waarbenjijnu.nl website! hihi!:D

Liefs Anouk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 13568

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: