Spullen verzamelen + vergadering. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Spullen verzamelen + vergadering. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Spullen verzamelen + vergadering.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo :D!

Vervolg op mijn vorige verslag, ik had de mailtjes dus via mijn klasgenootjes door gekregen omdat ik nog niks door kreeg.
En hierdoor hoorde ik dus ook dat we op 7maart 2012 spullen moesten verzamelen voor de opendag... Hier had ik nogal een hard hoofd in.
Dit kwam omdat de bedoeling was om langs de winkels te gaan en te vragen of we van hun gratis spullen konden krijgen om te verkopen/ verloten op de opendag van school. Zodat we geld op konden halen voor het project.
We zijn dus toch maar gegaan met een groep je van 7 personen. Die we in het Dorp hadden opgesliptst in 2groepen 1 van 4 en 1 van 3. Ik zat in de groep van 3 met Charisa en Anamaria.
De eerste winkel waar wij ingingen hadden we gelijk al iets! Dus dat gaf goede hoop.
We zijn ongeveer anderhalf uur bezig om van winekl naar winkel te gaan door de regen. We waren om 14:00uur begonnen en waren om 15:30uur.
Toen we klaar waren zijn we met de hele groep van 7 nog naar school gegaan om de spullen af te zetten, en om het te showe aan de leraren!:D
Bij een aantal winkels moesten we nog een keer terug komen omdat ze niet gelijk wisten wat ze konden en/of mochten meeegeven.
Maar dit was niet erg omdat we na school om 14:30uur vergadering hadden. En dan hadden een aantal mensen toch nog genoeg tijd om langs de winkels te gaan om het op tehalen voor de vergadering.
De vergadering zou om 14:30uur beginnen maar begon pas rond 15:00uur.
Toen hebben we tot 17:30 uur geluisterd naar een presentatie van een vrouw die al een hele tijd werk doet met zwerfhonden in het buitenland. Dit was opzich wel intressant maar het duurde wel erg lang.
Daarna hebben we nog gezellig met de groep opschool gegeten. In het restaurant, dat was gezellig!
Dit is tot nu toe wat ik weet.
Dit is een site waar nog meer informatie opstaat: http://www.zwerfhondenroemenie.nl/
Misschien leuk om ook is te kijken!

Nou ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Anouk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 13592

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: