Lekker weekend!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Lekker weekend!! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Lekker weekend!!

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

12 Mei 2012 | Roemenië, Boekarest

Heeey,

Het is zaterdag en wij hebben nu ook gewoon weekend!:)
We zijn vandaag dus bij bet asiel geweest met 3000honden, en ze hadde daar ook een stel katten en paarden en ezels echt cool!
Je zou verwachten bij zo'n asiel dat die honde super mager zouden zijn. Aangezien dat ook eel het geval is bij de honden van het asiel waar wij aan het werk zijn, maar ze waren bijna te dik!!
Maar deze honden zitten met maximaal 4in 1hok van 5bij 3 meter echt mooi schoon. En ook mooi schoon water. Allemaal een een eigen hokje om in te slape en overdekt echt mooi!
Er lag ook een kat buiten opschoot bij zo'n oud mannetje en die was echf een baas! Haha maar je kon
hem gewoon aaie echt lief!:)

Vandaag ook geshopt, een vest gekocht en een leuk shirt. :D
Vandaag was het +36 echt heet als je je bedenkt dat er in de taxi geen airco is. Haha en gelukkig mocht ik voorin, er waren niet genoeg plekken en wat denkje... Er kwame een paar houte stoeltjes aan en sie werden gewoon in de bus gezet hahaha. en de taximan die heeft bijna de heleweg gebeld en af en toe zelfs met 2telefoons haha. Ben blij dat ik nog leef!

Vandaag gaan we in de kaffa waar we altijd wat gaan drinke weer eat drinken en miss een dansje do en.
Morge zijn we lekker vrij, dus UITSLAPEN ben ik ntoe:)
En verder heb ik eingelijk heb ik niet veel meer te
vertelen dus tot de volgende keeeer.

Owjaaa ik heb er wat fotos opgezet!!

XxLiefs Anouk.

  • 12 Mei 2012 - 20:28

    Mandy Berg:

    Hee anouk!
    Leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je daar allemaal doet. Wat een temperatuur zeg!! En dan geen airco ook pfff!
    Geniet van je weekend en nog veel succes daar!:)

    Enne ik houd je in de gaten hoor hier!;p

    Liefs mandy xxx

  • 12 Mei 2012 - 21:53

    Lian:

    Fijn dat het asiel er zo mooi uitag en dat de dieren het er goed hebben.
    Oja als de zon naar ons toe stuurt wil je er dan ook een paar graden bijdoen (jullie hebben meer dan genoeg) is het bij ons ook wat lekkerde.
    dikke kus Lian

  • 12 Mei 2012 - 23:01

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anouk,
    Heb net je foto's zitten bekijken, die operatie ziet er best heftig uit en die sortbak had je echt niet op je hoofd moeten krijgen. Leuk voor jullie dat jullie nu ook een asiel hebben gezien waar de beesten er wel goed uitzien en alles goed en schoon is, zo kan het dus ook in Roemenië, alleeen die taxiritjes lijken me daar niet zo leuk, zeker niet bij 36 graden pffff. Geniet van je vrije zondag, veel plezier en tot de volgende keer, heel leuk om die verslagen van je te lezen.
    Groetjes Cees en Hanneke

  • 14 Mei 2012 - 07:33

    John:

    Lees net dat je een vest gekocht hebt, is dat voor de koude momenten?

  • 15 Mei 2012 - 20:28

    Brenda :

    Heeeij zus van me!

    Ik mis je best wel erg!
    Is een stuk stiller in huis en als je thuis bent moet ik je best veel vertellen!

    Maar fijn dat je het na je zin hebt.

    Ik heb een vraag over een foto...
    Je zie een blauwe deken en iets roods wat is dat?

    En hoe is het eten daar? Is het lekker of super vies?

    Dikkke kus van je kleine irritante zusje haha loveu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 13569

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: