Goed bezig. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Goed bezig. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Goed bezig.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 Mei 2012 | Roemenië, Boekarest

Halllo leuke menseee,

Zo wat een leuke reacties allemaal. Haha het lijkt wel of de mense van het asiel mijn verslag ook hadden gelezen.
Na het vorige veslag stond er ineens een lucht verfrisser. Gelukkig iets Better!

We zijn nu door gedraaid en ik sta nu dus al 2dagen op de O.K en heb echt super veel mogen doen. Hechtrn prikken infuus aanlegge. Vandaag was er een hond met een wrat op de lip, die mocht ik der afknippen en daarna hechte helemaal alleen echt cool!!
We hadde vandaag veel honden die zwanger waren en die we toch moesten stereliseren. Dus eigenlijk doe je dan een soort van arbortus. Best zielig maar voor die puppies is er dan alleen een leven in het asiel, en eigenlijk wens je niemand dat toe!!
En er zijn al veeel puppies.
In het weekend hoeven we niet te werken maar hebbe we uitjes. Morge gaan we naar een asiel met 3000 honden! Vergeleken dat is ons asiel echt klein wij hebbdn 615 honden!!
Ook veel maar met dat niks. Morge om 8uur in de bus zitten, om 2uur te rijden naar dat asiel. Daarna gaan we nog ergens shoppe!

Ik heb vannacht voor hrt eerst echt super fijn geslapen!!
Maare ene ik ga er nog fotos op de site proberen te zetten.
Hahaha ook van de stortebak.
Ik mis thuis wel stieekem maar vind het hier wel heel gexellig, ben nu met alleen de mense van me kamer wat drinken. En ze zijn echt aaardig!
oejaa ik probeer om de 2dagen wat op de site te zetten!
Dikke kus voor jullie allemaal,
en ik stuur jullie een beetje zon van.hier want hier is het plus 30 gradee!
Liefss

Anoukie

  • 11 Mei 2012 - 21:46

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anoukie, Volgens ons ben je zo'n beetje dierenarts als je weer thuis bent, cool, maar ik denk ook best heftig om op de o.k. te werken, vooal het steriliseren van die zwangere honden. We hebben die foto van het asiel gezien, het lijkt wel een bouwput, dat kunnen wij ons toch niet voorstelen wat een troep hè. Leuk dat je het zo heb getroffen met je kamergenootjes, gezellig hoor.
    Een heeeeel fijn en gezellig weekend en we hopen dat die 30 graden die je deze kant op hebt gestuurd ook aankomen want vandaag kwamen we hier niet boven de 14 graden, maar gelukkig wel droog. Hartelijke groeten en tot schrijfs, Cees en Hanneke

  • 11 Mei 2012 - 21:57

    Lian:

    Lijkt me heftig een asiel met zoveel honden. Leuk dat je het getroffen hebt met je kamergenootjes.Ben erg benieuwd naar de andere foto´s.
    Veel plezier morgen, ben benieuwd of ze veel leuke spullen hebben om te shoppen.
    Dikke kus lian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 13588

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: