Laatste week voor vertrek. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Laatste week voor vertrek. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Laatste week voor vertrek.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Heey lieve lezers,

Zoo dat is al weer een tijdje geleden dat ik geschreven heb.. maar ik was druk met van alles en nog wat! En eigenlijk moet ik nu inpakken voor een weekje Skieën in Oostenrijk en alvast voor Roemenië maarrrr jullie weten vast wel hoe dat gaat. Uitstellen!! Haha
Nou ik ben de laatste paar weken erg druk geweest met spullen verzamelen, en stage.
Ik heb erg veel dingen geleerd bij mijn stage in De Meern, Dierenkliniek Veldhuizen. Hierdoor heb ik ervaring opkunnen doen voor Roemenië!!
Daarnaast ben ik ook druk geweest met spullen verzamelen.
Dankzij 2 tennismaatjes van mijn vader: Maaike en Heleen aan heel wat bruikbare spullen gekomen! Denk hierbij aan tampons, hechtdraad, afdekdoeken/zeil, tangen, meshouders, scharen, naalden en mesjes.
Hier ben ik heel erg dankbaar voor!

Dinsdag hebben we opschool de laatste vergadering voor Roemenië gehad, hier waren bijna alle mensen aanwezig die mee gaan.
We hebben besproken hoe en waar we moeten verzamelen op Schiphol.
We hebben een Knal oranje T-shirt gekregen, zodat we goed herkenbaar zijn.
Hier zijn we ook mee op de foto gegaan!
Ik zou kijken of ik die ergenss op mijn profiel kan plaatsen!
Helaas hebben wij bij onze verblijf plaats geen wifi. Maar zodra ik in de gelegenheid ben om van internet gebruik te kunnen maken zou ik zeker een berichtje achterlaten!


Mochten mensen het leuk vinde om ons uit te zwaaien op schiphol, we vliegen op 6 mei om 12:40uur.
Vind je het leuk om mij op te komen halen op schiphol dan kan dat op 26 mei rond de klok van 19:00uur.

Verder heb ik er echt super veel zin in,l maar stiekem vind ik het ook erg spannend!!
Gelukkig gaan we er met een leuke groep heen, dus het zal allemaal wel goed komen!

Ik hoop tot me volgende verslag!!
Liefs Anouk.

  • 27 April 2012 - 21:19

    Hoi Stoer Nichtje,:

    Heel veel plezier daar en natuurlijk gaan we je volgen!

    Groeten,
    Jeroen Barbera en kids

  • 27 April 2012 - 23:37

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anouk, eerst heel veel plezier in
    Oostenrijk en daarna heel veel succes
    en plezier natuurlijk in Roemenië, ook
    wij gaan je natuurlijk volgen, hartstikke leuk.
    Heel veel groeten, Cees en Hanneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 13583

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: