Laatste avond voor vertrek. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Laatste avond voor vertrek. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Laatste avond voor vertrek.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

05 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallloo Allemaal!

Zo heel huids thuis gekomen vanuit Oostenrijk gelukkig!:D
En ben super blij dat ik Dopy weer heb gezien. (dat is de hond) Ik was eigenlijk bang dat ik haar over drie weken niet meer zou terug zien, want ja ze is oud. Grote tumor in der milt hoelang houd dat nog.. Maar zo als ik der nu zag gewoon nog steeds de oude Dopy. Hebben de buren goed gedaan! Thnq Oscar en Gerdien! Nu kan ik met een geruster hart naar Roemenië!

Thuis gekomen gelijk ff ingechekt via internet, super handig. Je kan zien waar je zit, en als je er niet mee eens bent je zelf verplaatsen naar een andere stoel! Toppie.
Na dat gedaan te hebben ben ik verder gaan met me tas inpakken, dat viel tegen zeg!
We mogen maar 15kilo mee, inverband met spullen die we nodig hebben voor operaties. En die krijgen we nog in onze koffer als we op schiphol zijn...

De eerste keer dat ik mijn koffer ging wegen had ik 19,0 kilo mee oeps... Ja en dat is het vervelende wat gaat niet mee... Mama zei.. doe de chloor doekjes deruit of een handdoek der uit. Haha maar dat ga ik dus echt niet doen! Misschien heb ik wel een beetje smet vrees want die chloor doekjes gaan mee!! Stel nou dat het een vieze kamer is bahbahbah. hahah

Maaaar het is gelukt, heb er maar wat kleren uitgehaald. En de Koekjes en snoepjes want dat is toch niet goed voor me haha!
En nu heb ik een koffer van 17kilo.. ag die 2kilo, en anders kunnen papa en mama altijd nog spullen mee neme vanaf Schiphol.
Die brenge mij met zijn tweetjes weg aangezien brenda gewoon Competitie tennis heeft.

Vandaaag ook nog even snel afscheid genomen van die lieve paarden op stal, en de puppies natuurlijk!:D
Verder ben ik best wel zenuwwachtig, voor wat me allemaal te wachten staan. Maar heb er ook super veel zin in!
Ik ga jullie zo goed mogelijk op de hoogte houden. En een reactie op mijn verslagen vind ik altijd leuk!!

Dikke Kus Anouk.

  • 05 Mei 2012 - 22:02

    Cees En Hanneke:

    Hoi stoere Anouk,
    We wensen je een hele goede reis en kunnen ons voorstellen dat het best een beetje spannend is voor je, maar we denken dat jullie daar heel veel goede dingen kunnen doen, succes daar en we kijken uit naar je verslagen.
    Groetjes en ook heel veel plezier daar,
    Cees en Hanneke

  • 06 Mei 2012 - 11:11

    Mitzi:

    Hee lievie, heeeel veel plezier! Ik hoop dat de reis allemaal goed gaat en dat jullie een super tijd hebben! Succes!:) Kus!

  • 06 Mei 2012 - 18:41

    Ans En Jan:

    Hoi Anouk, Heel veel succes met je stage. Leuk dat we af en toe kunnen kijken wat je daar allemaal doet.
    Groetjes.
    Ans en Jan

  • 06 Mei 2012 - 19:38

    John & Lian. :

    Geniet van alles,in ieder geval hebben jullie een goede reis gehad en goed aangekomen op plek van bestemming.
    Geniet ook van die mooie toiletten en douches. ( gat in de grond, en geen douchekop)
    Succes met de operaties.

  • 06 Mei 2012 - 21:24

    Kim :

    heeel veeel succes meid!! en BON VOYAGE!!

  • 06 Mei 2012 - 22:22

    Kelly Jukkema:

    hey lieve noukster, ik zag op je facebok, dat al veilig geland ben,, oeeh echt wel vet dat je toch naar roemenie bent gegaan!, hoop dat je het tof gaat hebben,, ik zal veel aan je denken en ik ga deze site zeker volgen XXX

  • 07 Mei 2012 - 20:01

    Maaike :

    Hey anoek,
    Als het goed is ben je nu in Roemenië, is de reis goed gegaan? Waar slaap je? Blij dat je de chloor doekjes hebt meegenomen ha ha.
    Ik ben erg benieuwd waar je gaat opereren en hoe etc... Maar dat lees ik vast wel in je volgende mails.
    Heel veel plezier en succes!

    Liefs maaike

  • 08 Mei 2012 - 07:39

    Denise :

    Heel veel succes met je stage en maak er wat moois van ! Groetjes Onno Denise en Amber x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 13590

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: