het eerste verslag vanuit roemenie. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu het eerste verslag vanuit roemenie. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

het eerste verslag vanuit roemenie.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Mei 2012 | Roemenië, Boekarest

Heeeey lieve mensen!!:D

Ik heb eindelijk internet, dankzij lesley bakker! (een klasgenootje).
Maaar het is hier echt wennen, de vliegreis is wel goed gegaan. Geen rare schokken gehad en niet misselijk geworden gelukkig!
Na dat we geland waren werden we op gehaald door drie ouderen studente. Die hebben ons de weg gewezen naar de Campus... Ze zeide dat het een uurtje rijden was... Helaas was het 3uut, en die man reed hard en alleen maar bellen!! Best misselijk makend! Maar aangekomen op de Campus hebben we de kamera ingedeeld en ik slaap met 7meide op de kamer! Erg gezellig... De bedden zijn hard maar dat is niet zo erg wat ik wel heel erg vind is... We hebben geen normale wc... Maar gewoon een gat!!
Verder is de douche prima als je optijd ben anders heb je alleen maar koud water!

Verder is het asiel wel ff anders, de eerste keer moest ik wel even slikken maar vamdaag ging het al beter.
We hebben als 12honden geholpen en dat is goed gegaan.. Helaas was er ook een vergiftigde hond binnen gebracht, maar die heeft hetniet overleefd.

Verder is het dorp dichtbij, en de kaufland maar 9minuten lopen.
Vanavond een rustig avondje en morge weer vroeg naar het asiel. En onze taak is om voor de honde te zorge na de operatie.

internet hebben we nou bij de eetzaal, dus ik kan er niet heel vaak op maar ga zo vaak mogelijk proberen om er wat op te zetten!
Tot snel, dikke kus Anouk!!

  • 08 Mei 2012 - 17:09

    Oma Riet :

    Heeij,
    ik ben erg blij dat alles goed is gegaan.
    Jammer van de hond niks aan te doen.
    Leuk met zoveel meiden op de kamer maak ook maar veel pret.
    Ik denk aan je.
    En tot de volgende keer.

    Dikke kus Oma.

  • 08 Mei 2012 - 17:45

    Cees En Hnneke:

    Hoi Anouk, fijn dat de reis goed is verlopen, al was het wel een lange autorit, maar dat is niet anders, geen
    normale wc lijkt me best lastig maar zo'n gat in de grond gaat misschien ook wel wennen, je moet er maar gewoon aan denken dat jullie daar hartstikke goed werk doen en dan neem je dat op de koop toe, dat gaat je vast wel lukken. Anouk werk ze en heb vooral ook veel plezier met de meiden daar, we kijken uit naar je volgende verslag, leuk, leuk, leuk.
    Heeeel veeeel lieve groeten van Cees en Hanneke.

  • 08 Mei 2012 - 18:43

    Lian:

    Hoi Anouk
    Leuk te weten hoe de reis is gegaan.Begreep ik het goed dat het asiel 800 honden heeft.
    We hebbeb Oma Riet uitgelegd hoe ze op jouw side komt, hopelijk leuk het haar ook thuis.
    Veel plezier en tot de volgende keer. Dikke kus Lian

  • 08 Mei 2012 - 19:40

    John:

    Hoi Anouk, fijn dat het zo goed gaat.
    We zullen thuis ook een gat in de grond graven zodat je een beetje kan afkicken als je weer thuis bent.
    Serkte verder.
    John

  • 08 Mei 2012 - 21:17

    Kelly Jukkema:

    ieell jakkes een wc als gat!,
    jij bent stoer! hahaha, maar het asiel
    is dus slikken, succes noukster hoop nog veel te lezen;)

  • 10 Mei 2012 - 08:48

    Denise :

    Klinkt goed vooral dat gat !! Veel plezier en succes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 13585

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: