Het is leuk hier. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu Het is leuk hier. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Anouk Blankevoort - WaarBenJij.nu

Het is leuk hier.

Door: anoukmarissa

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Mei 2012 | Roemenië, Boekarest

Heeeey lieve mense,

Nou wat ik heb mee gemaakt haha het is niet te geloven en het kan denk ik alleen mij over komen.
Ik was dus naar het gat geweest en ik ou door trekken, nou 3keer rade.. Ik trek die hele stortbak vam de muuur, omg ik schrok me kapot ben maar gauw weg gegaan en deur dicht gedaan haha.
En nou ging ik vannochtend douche en toen hebben mensen de stortbak in de douches gelegd hahahaha.
Nu lekt heg gelukkig niet meer!:p

Verder zijn we weer druk bij het asiel geweest, ik sta nog op het gedeelde van recovery. Dus het uitslaap gedeelte, daar maken we ook de instrumenten klaar en verpakken we die weer zo dat ze in de autoclaaf kunnen. Dat is een soort van oven en dan worden de instrumenten erg warm en dan baan de bacterie dood.
Verder hebbe we gistete en vandaag 2honde geknipt, omdat de honden lang haar hebben en er zatten zo veel klitten in!
Nu zijn de honden bijna kaal! Haha maarja ook wel gevaarlijk omdat de zon erg brand maarja dan maar in de gaten houden.

Vandaag zijn er ook een paar mensen op pad geweest om honde te schieten. Dus wat ke wel.is op tv ziet met zo'n pijltje met verdoving. Vamdaag hebben ze er 8 geschote. En dan gaat een groot deel weer terug de straat op maar sommige die agresief zijn blijve in het asiel.

Verder went me bed wel aardig, maar het gat nog steeds niet haha. Bij het asiel hebbe we een dixie maar die stinkt. Dus dan maar buiten haha!
Bij de Campus hebbe we echt een paar leuke lieve honde dus lekker knuffele kan:) hoef ik dopy en gentle iets minder te missen!
Ooe en ik ben eindelijk een beetje gekleurd!!

Heeeel erg bedankg voor de leuke reacties op mijn vorige verslag!

Hele dikke kus vanuit het zonnige Roemenië.

Anoukie

  • 09 Mei 2012 - 19:06

    John:

    Als ik het zo lees lijkt het wel vakantie.

  • 09 Mei 2012 - 19:54

    Cees En Hanneke:

    Hoi Anoukie,
    Heb je nog geluk dat je die sortbak niet op je hoofd heb gehad, ha ha, dus dat was wel even schrikken. We vinden het hartstikke leuk om je verslagen te lezen en eh... als je die kaalgeknipte honden in gaat smeren voor de zon vergeet dan jezelf niet hè. Voor die stinkende dixie hebben we ook nog wel even een tip voor je,
    gewoon in ieder neusgat een tampon stoppen, zo'n monddoekje voor om adem te halen en dan denken dat je op een normale wc zit, ha ha, ik zie je al zitten. Alle gekheid op een stokje, succes daar met alles en tot de volgende keer maar weer.
    heel veel lieve groeten van Cees en Hanneke

  • 09 Mei 2012 - 20:47

    Lian:

    Je kan ook een chloor doekje onder je neus stoppen dan lijkt het net of die dixie net schoongemaakt is.

  • 10 Mei 2012 - 07:58

    Rob Hoegen:

    het lijkt wel een film Anouk! dagboek bijhouden en dan zien we je belevenissen hier ooit in de bioscoop. pas op dat je niet in het gat valt. En geniet van de zon (hier is het weer ouderwets nat k..weer!

  • 10 Mei 2012 - 08:46

    Erik:

    Heeey Anouk!

    Wel zuur dat je wc een gat is:P lijkt me ook niet dat dat gaat wennen haha! klink leuk wat je allemaal moet doen daar en ik ben jaloers op het weer wat je daar heb hier regend het de heledag! Veel plezier daar spreek je snel weer!

    xxxErik

  • 11 Mei 2012 - 10:10

    Jeroen:

    Hey stoer nichtje,

    Leuk om je verhalen te lezen vanuit je "vakantie" adres. Volgens mij is de gemiddelde pot op welke camping dan ook nog beter dan dat wat je daar hebt. Maar zie al wel een aantal slimme oplossingen bij de andere reacties staan....
    Niet al die honden meenemen he naar Amersfoort!

    Veel plezier daar en we zien de verslag wel verschijnen.

    Gr. Jeroen

  • 11 Mei 2012 - 11:29

    John:

    Ja, we zitten te wachten op nieuwe verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Anouk

Hallo Mensen, Ik ben Anouk 19jaar en ik zit op het Groenhorstcollege in Barneveld. Het groenhorstcollege gaat nu al een aantal jaren naar Roemenië omdaar zwerfhonden te castreren/steriliseren. Voor dit project worden elk jaar een aantal leerlingen ingeloot, hier had ik mij voor opgegeven. En ik zit dus bij de aantal leerlingen die mee mogen. Echt heel erg leuk! Nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van wat ik er allemaal meemaak. Vandaar deze site! xxLiefs Anouk.

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 13581

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 12 Januari 2014

Uruguay komt steeds dichterbij.

06 Mei 2012 - 26 Mei 2012

Zwerfhonden Project in Roemenië.

Landen bezocht: